19 Nisan 2015 Pazar

KAYSERİ'Lİ JANE-4


Jane yanima geldi
"Anne iki bebegim oldu, gelip gorebilir misin" dedi
"sen mi dogurdun" dedim
"hayir yolda buldum, annesi babasi ve nenesi ölmüs, ben bakiyorum, cok tatlilar" dedi
"tebrik ederim ne kadar iyi, ne kadar fedakarsin" dedim...
"benim adim senin adinla ayni, benim adim Mine, iyi anneyim ben" dedi
"ben anneleriyim, sen nenelerisin, babam dedeleri" diye de ekledi
Evine gittim, buyur etti yemek masasina, herseyi sizin icin yaptim" dedi





Birinin adina Melek koymus, digerini kucagima verdi, ne isim istersen koy dedi, ben de kafiyeli olsun diye İpek koydum.
Buraya kadar hersey iyi idi, Jane cok tatli, cok sevecen, sefkatli idi.
Sonra birden bire icinden bir Kayseri'li cikti; "anne bebeklere altin taksana" dedi, "baba senin de ustunde altin var mi?" diye ekledi :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder