24 Aralık 2014 Çarşamba

KIZLARIMA HAZIRLADIĞIM AYILAR

Bugün İstanbul'da iki mağazası bulunan ünlü bir oyuncak firmasını gezdim.
Gerçekten çok güzel oyuncaklar ve aksesuarları vardı.
İstediğiniz bir oyuncak karakterini bol peluş kılıf halinde seçtiğiniz mağazada çocuklarınız mağaza görevlisi ile birlikte bu peluş kılıfa elyaf dolduruyor, isteğe bağlı olarak ses, koku ve atan kalp ekleyebiliyorlar.
Tamamlanan oyuncağı özel makinasında yıkayıp, istedikleri bir giysi ve ayakkabıyı seçip oyuncağa giydiriyorlar.
Son aşamada oyuncağın kimliği çıkartılıyor ve sizin oluyor.
Bu mağazaya çocuklarıyla giden bir arkadaşımdan öğrenmiştim firmayı.
Gerçekten çok çok güzel bir deneyim olur eminim kızlar için ama benim kızlarım henüz hem küçükler hem de fiyatlar gerçekten biraz yüksek.
Açıkçası parama da kıyamadım ve mağazadan istemeye istemeye çıktım.
Sonra eve gelince kendi kendime dedim ki; atan bir kalp ve konuşma ekleyemesem de ben de kızlarıma isimlerine özel oyuncak yapabilirim.
İşte bizim oyuncak ayılarımız ve Jane'min mutluluğu:)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder